2013. március 16., szombat

Programajánló: Mi kell a nőnek?

A napokban találkoztam az egyik szakmai portálon a „Létezik Carrie Bradshow Magyarországa?” címet kapó cikkel. Kíváncsiságomat gyorsan felkeltette ez a kérdés, ezért rá is kattintottam, hogy megtudjam, mi az aktualitása ennek a felvetésnek.

 
A következő gondolatokat olvastam: 
„Rozéfröccs vagy vodkaszóda? Kiskegyed vagy Joy? H&M vagy Mango? Mit, hogyan, mennyire és főleg miért fogyasztanak a nők 2013-ban Magyarországon és van-e mód változtatni ezen? Ezek a kérdések állnak annak a marketingkommunikációs konferenciának a fókuszában, amelyet a Kreatív rendez március 28-án Budapesten.”


Így jött hát a Szex és New York vonatkozása. Hiszen a sorozat feltűnése óta egy bizonyos nagyvárosi, szingli, sikeres, biztos egzisztenciával rendelkező női csoportot jellegzetes karakterekkel és attitűddel felruházott életstílus csoportként azonosítunk. De ez a fogyasztói csoport vajon hazánkban is létezik?

„A Szex és New York Carrie-jének képernyőkön való feltűnése óta tudjuk, hogy egy vagány nagyvárosi nő naponta cseréli a rúzsát, hetente a ruhatárát, havonta a szeretőjét, félévente a laptopját és az autóját csak azért nem évente, mert New Yorkban csak a komplett hülyék használnak kocsit. De vajon tényleg így van ez a valóságban is, vagy a HBO sorozata csak egy olyan álomvilágot épített nekünk, ahol jó lenne egy kicsit élni, de nem lehet megmaradni? Elérhető és izgalmas ez a világ a fogyasztók, a médiumok és nem utolsósorban a márkák számára?”



A konferencia arra tesz majd kísérletet, hogy ezt a témát körüljárja. Megtudhatjuk, hogy ennek az állítólag „tipikus női fogyasztónak” hogy telik egy napja, hogy milyen szituációkba próbálnak neki eladni vagy őt rákényszeríteni tartalom- és reklámbefogadásra az otthonában, a munkahelyén, az utcán, egy boltban vagy egy szórakozóhelyen. A nap végére ezekből a darabkákból remélhetőleg összeáll majd egy a korábbinál teljesebb kép arról, hogy miért is érdemes erre a célcsoportra koncentrálva kozmetikai terméket fejleszteni vagy tévécsatornát indítani.



Amennyiben én is felkeltettem érdeklődéseteket, további információt itt találhattok:



Konferencia a női fogyasztókról és a velük folytatott kommunikációról

Időpont:

2013. március. 28. 09:00

Helyszín:

BMC - Budapest Music Center, tetőtéri terem (1093 Budapest, Mátyás utca 8.)

1 megjegyzés:

  1. Ez izginek tűnik :) Véleményem szerint a magyarországi fogyasztókat illetve fogyasztási csoportokat, nem lehet összehasonlítani a New York-i szokásokkal, de kíváncsian várom majd a konferencia eredményét. Szerintetek létezhet a Magyarországi New York?

    VálaszTörlés