A következő gondolatokat olvastam:
„Rozéfröccs vagy vodkaszóda? Kiskegyed vagy Joy? H&M vagy Mango? Mit, hogyan, mennyire és főleg miért fogyasztanak a nők 2013-ban Magyarországon és van-e mód változtatni ezen? Ezek a kérdések állnak annak a marketingkommunikációs konferenciának a fókuszában, amelyet a Kreatív rendez március 28-án Budapesten.”
Így jött hát a Szex és New York vonatkozása. Hiszen a sorozat feltűnése óta
egy bizonyos nagyvárosi, szingli, sikeres, biztos egzisztenciával rendelkező
női csoportot jellegzetes karakterekkel és attitűddel felruházott életstílus
csoportként azonosítunk. De ez a fogyasztói csoport vajon hazánkban is létezik?
„A Szex és New
York Carrie-jének képernyőkön való feltűnése óta tudjuk, hogy egy vagány
nagyvárosi nő naponta cseréli a rúzsát, hetente a ruhatárát, havonta a
szeretőjét, félévente a laptopját és az autóját csak azért nem évente, mert New
Yorkban csak a komplett hülyék használnak kocsit. De vajon tényleg így van ez a
valóságban is, vagy a HBO sorozata csak egy olyan álomvilágot épített nekünk,
ahol jó lenne egy kicsit élni, de nem lehet megmaradni? Elérhető és izgalmas ez
a világ a fogyasztók, a médiumok és nem utolsósorban a márkák számára?”
A konferencia arra tesz majd kísérletet, hogy ezt a témát körüljárja.
Megtudhatjuk, hogy ennek az állítólag „tipikus női fogyasztónak” hogy telik egy
napja, hogy milyen szituációkba próbálnak neki eladni vagy őt rákényszeríteni
tartalom- és reklámbefogadásra az otthonában, a munkahelyén, az utcán, egy
boltban vagy egy szórakozóhelyen. A nap végére ezekből a darabkákból
remélhetőleg összeáll majd egy a korábbinál teljesebb kép arról, hogy miért is
érdemes erre a célcsoportra koncentrálva kozmetikai terméket fejleszteni vagy
tévécsatornát indítani.
Amennyiben én is
felkeltettem érdeklődéseteket, további információt
itt találhattok:
Konferencia
a női fogyasztókról és a velük folytatott kommunikációról
Időpont:
2013. március. 28. 09:00
Helyszín:
BMC - Budapest Music Center, tetőtéri
terem (1093 Budapest, Mátyás utca 8.)
Ez izginek tűnik :) Véleményem szerint a magyarországi fogyasztókat illetve fogyasztási csoportokat, nem lehet összehasonlítani a New York-i szokásokkal, de kíváncsian várom majd a konferencia eredményét. Szerintetek létezhet a Magyarországi New York?
VálaszTörlés